DE MEHLEM
Duża torebka damska A4 de Mehlem, skóra naturalna licowa, LUIZAI z kolekcji Jesień / Zima 2013 - kolor ciemny beż
Duża torebka damska A4 de Mehlem, skóra naturalna licowa, LUIZAI z kolekcji Jesień / Zima 2013 - kolor ciemny beż
Produkt aktualnie niedostępny
- Kurier GLS 0.00 zł brutto
- Kurier DHL 0.00 zł brutto
- DHL Parcelshop - odbiór w punkcie (stacje Shell, sklepy Żabka, Inmedio, Reley, 1Minute) 0.00 zł brutto
- Paczkomaty InPost 0.00 zł brutto
- Kurier DPD 0.00 zł brutto
- Kurier UPS 29.00 zł brutto
- Odbiór osobisty (Bytom, ul. Szyby Rycerskie 22N) 0.00 zł brutto
Znalazłeś produkt taniej?
Poinformuj nas o tym, a dostaniesz specjalną cenę na ten produkt.
Duża torebka damska z kolekcji Jesień / Zima 2013, Luiza, wykonana ze skóry bydlęcej/california/groszek w kolorze ciemnego beżu.
- dwie osobne komory,
- dwie boczne kieszonki zapinane na zamek,
- po boku przegrody, dwie otwarte kieszonki podreczne,
- po środku komora zapinana na zamek.
Atuty :
- funkcjonalna,
- pojemna - mieści format A4,
- klasyka de Mehlem.
Warianty noszenia: w dłoni, na przedramię.
- PODSZEWKA: bawełniana
- KRAJ POCHODZENIA SKÓRY: Włochy
- RODZAJ SKÓRY: bydlęca/California/ Groszek
- Długość Paska dopinanego : 100 cm do 130 cm (regulowany)
- TERMIN REALIZACJI: od 5 do 21 dni roboczych
Wymiary :
- 37 cm (długość)
- 27 cm (wysokość)
- 11 cm (szerokość)
W roku 1940 datuje się oficjalne założenie marki de Mehlem. W tym czasie powstaje pierwszy firmowy sklep w Krakowie przy ulicy Grodzkiej. W latach 50-tych park maszynowy zostaje przekazany szkole dla dzieci głuchoniemych. Natomiast produkcja jest realizowana potajemnie ze względu na ówczesny czasy. Później manufaktura zostaje przekształcona w zakład rzemieślniczy.
W kolejnych latach 60-tych zostaje przywrócony pierwotny stan pracowni wraz ze sklepem na ulicy Grodzkiej.
W latach 80-tych pracownia wystawia swoje produkty na targach w Szwajcarii oraz Belgi. Natomiast po upadku „żelaznej kurtyny” przekształca się w mały zakład kaletniczy, który próbuje odnaleźć się w nowej rzeczywistości.
Pod koniec lat 90-tych firmę wspierają synowie, którzy pod czujnym okiem ojca nabierają doświadczenia w prowadzeniu biznesu.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
Twoja opinia
aby wystawić opinię.